הסופר חיים ולדר חושף לראשונה את כל הסודות • האזינו

סופר חייב להציב לעצמו משמעת עצמית גבוהה במיוחד, אחרת הוא 'יפספס את זה'
עמית דניאל 3 Comment on הסופר חיים ולדר חושף לראשונה את כל הסודות • האזינו

הסופר חיים ולדר בראיון לתכנית "הקעמפ של יוסלה ואפרים" מספר על הדרך בה הסיפור עובר עד שהוא מגיע למאזיניו ולקוראיו • ולמה הוא מתעקש שלא יקראו לו "הרב"?

סופר חייב להציב לעצמו משמעת עצמית גבוהה במיוחד, אחרת הוא 'יפספס את זה'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "הקעמפ של יוסל'ה ואפרים" בהגשת יוסל'ה אייזנבך ואפרים דוד שוחח היום במסגרת הפינה "חיידר לרדיו", הסופר חיים ולדר. הוא נשאל איך סיפור נהפך 'לסיפור של ולדר' ומה עובר עליו עד שהוא מגיע לשידור בתכנית הפופולרית "עצות מהחיים" וזוכה לתהודה רבה.

ולדר שיתף "סיפורים רבים מגיעים אלי. אנשים יכולים לספר לי על קרוב משפחתם שהבריא לאחר מחלה אבל צריך להבין שעם כל ההתרגשות זה לא "סיפור". מגיע אלי סיפור כגרעין ואני מפתח אותו לסיפור." ולדר נשאל האם הוא מציב לעצמו 'דד ליין' להוצאת ספרים? האם הוא קובע לעצמו זמן בו הוא חייב להוציא ספר או יותר, והוא עונה: "כן. אני מקפיד להוציא שלושה ספרים בשנה. סופר חייב משמעת עצמית גבוהה במיוחד, אחרת הוא 'יפספס את זה'. אפשר לראות סופרים שמוציאים כמה ספרים ולעומתם כאלו שבמספר שנים מוציאים כמות ספרים לא נגמרת."

וגם, למה ולדר מתעקש שלא יקראו לו "הרב"? האזינו



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בן אדם שלמדת ממנו אפילו אות אחת הלכה אחת ואפילו במילי דעלמא קוראים לו רבי אלופי ומיודעי [אבות] וזה בן אדם שיש לו המון עצות מהחיים

  2. 1

    בחור מוכשר עם דרך נכונה שאומר את האמת